דולגופיאט : אלוף אולימפי: מדליית זהב היסטורית לישראל בתרגיל הקרקע ... : התקבלו 2 פירושים במילון לארטיום דולגופיאט.. את שלב המוקדמות סיים דולגופיאט במקום הראשון, וניקוד זהה מחר, מעל 15 נקודות, יבטיח לו קרוב לוודאי. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם משרד העלייה והקליטה: גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה.

אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: לינוי אשרם קטפה את מדליית הכסף בהתעמלות אמנותית בבולגריה. ארטיום דולגופיאט סגן אלוף העולם בתרגיל דולגופיאט עלה שני למשטח, ביצע תרגיל נהדר ונקי ללא טעויות עם נחיתות מדויקות וקיבל עליו ציון גבוה של. רגע האמת של ארטיום דולגופיאט: גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל.

דולגופיאט ספורטאי השנה, אשרם הספורטאית
דולגופיאט ספורטאי השנה, אשרם הספורטאית from images.one.co.il
נבחרת ישראל בג'ודו חוגגת את הזכייה במדלית הארד(צילום: ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. אביו בצעירותו התאמן בהתעמלות גם הוא. את שלב המוקדמות סיים דולגופיאט במקום הראשון, וניקוד זהה מחר, מעל 15 נקודות, יבטיח לו קרוב לוודאי. כמה שעות אחרי הנחיתה, דולגופיאט עומד בתחתונים בצבע ורוד־אפור, מחליף בגדים כשסביבו מאה ילדות וילדים שמתעמלים פה, ובין לבין מביטים בו כמו בכוכב רוק. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. כמה חיכינו לראות את דגל ישראל מונף ולשמוע את שירת התקווה באולם ההתעמלות בטוקיו! גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם משרד העלייה והקליטה:

רגע האמת של ארטיום דולגופיאט:

ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. אין לי מילים לתאר את ההרגשה. כמה שעות אחרי הנחיתה, דולגופיאט עומד בתחתונים בצבע ורוד־אפור, מחליף בגדים כשסביבו מאה ילדות וילדים שמתעמלים פה, ובין לבין מביטים בו כמו בכוכב רוק. הישראלי ארטיום דולגופיאט העפיל למקום השני בגמר תרגיל הקרקע באליפות אירופה בפולין. נבחרת ישראל בג'ודו חוגגת את הזכייה במדלית הארד(צילום: ארטיום דולגופיאט בסרטון אימונים חדש >> artem dolgopyat. לינוי אשרם קטפה את מדליית הכסף בהתעמלות אמנותית בבולגריה. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם משרד העלייה והקליטה: אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: אביו בצעירותו התאמן בהתעמלות גם הוא. היום, התווספה מדליית כסף לארטיום בגמר הקרקע היוקרתי בתחרות. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. ארטיום דולגופיאט העפיל לגמר בתרגיל הקרקע מהמקום הראשון.

דולגופיאט זכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע בתחרות הבינלאומית סטלה זכרובה בקייב עם ציון גבוה של 15.440 נקודות (ביצוע 8.74 וקושי 6.7). דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק (כיום דניפרו) שבאוקראינה בשנת 1997 למשפחה ממוצא יהודי. לאחר מכן המשיך לעבודתו בבית דפוס. אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: לינוי אשרם קטפה את מדליית הכסף בהתעמלות אמנותית בבולגריה.

דולגופיאט לאשרם: "מאחל בהצלחה. אחזיק אצבעות מהארץ" - וואלה ...
דולגופיאט לאשרם: "מאחל בהצלחה. אחזיק אצבעות מהארץ" - וואלה ... from img.wcdn.co.il
כזכור, דולגופיאט, שמלווה עי מאמנו סרגיי וייסבר והפיזיותרפיסט אדם באדיר שני כרטיסים למשחקים האולימפיים בטוקיו לארטיום דולגופיאט ואלכס שטילוב. רגע האמת של ארטיום דולגופיאט: בתרגיל סוס הסמוכות סיים ארטיום עם 13.400 נקודות. אביו בצעירותו התאמן בהתעמלות גם הוא. התקבלו 2 פירושים במילון לארטיום דולגופיאט. Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics championships. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. 15:30 | ארטיום דולגופיאט סיים במקום הראשון את שלב המוקדמות בתרגיל הקרקע והעפיל עם ציון 15.2 לגמר שייערך ביום ראשון הבא.

ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו.

הישראלי ארטיום דולגופיאט העפיל למקום השני בגמר תרגיל הקרקע באליפות אירופה בפולין. רגע האמת של ארטיום דולגופיאט: לאחר מכן המשיך לעבודתו בבית דפוס. כמה חיכינו לראות את דגל ישראל מונף ולשמוע את שירת התקווה באולם ההתעמלות בטוקיו! דולגופיאט זכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע בתחרות הבינלאומית סטלה זכרובה בקייב עם ציון גבוה של 15.440 נקודות (ביצוע 8.74 וקושי 6.7). ארטיום דולגופיאט הוא הנתניתי שייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו ביולי 2021 בענף התעמלות מכשירים בנים. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. כמה שעות אחרי הנחיתה, דולגופיאט עומד בתחתונים בצבע ורוד־אפור, מחליף בגדים כשסביבו מאה ילדות וילדים שמתעמלים פה, ובין לבין מביטים בו כמו בכוכב רוק. ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. Dolgopyat won the gold medal at the 2020 european championships in the floor exercise and sliver medals at the 2017 and 2019 world. ארטיום דולגופיאט, מתעמל מכשירים המתגורר בנתניה עם זוגתו, ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2021. אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים:

ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם משרד העלייה והקליטה: כזכור, דולגופיאט, שמלווה עי מאמנו סרגיי וייסבר והפיזיותרפיסט אדם באדיר שני כרטיסים למשחקים האולימפיים בטוקיו לארטיום דולגופיאט ואלכס שטילוב. 15:30 | ארטיום דולגופיאט סיים במקום הראשון את שלב המוקדמות בתרגיל הקרקע והעפיל עם ציון 15.2 לגמר שייערך ביום ראשון הבא.

דולגופיאט: "כל היום אני בשמש, מקווה שהצבא יתחשב בי"
דולגופיאט: "כל היום אני בשמש, מקווה שהצבא יתחשב בי" from images1.ynet.co.il
ארטיום דולגופיאט בסרטון אימונים חדש >> artem dolgopyat. נבחרת ישראל בג'ודו חוגגת את הזכייה במדלית הארד(צילום: בתרגיל סוס הסמוכות סיים ארטיום עם 13.400 נקודות. הישראלי ארטיום דולגופיאט העפיל למקום השני בגמר תרגיל הקרקע באליפות אירופה בפולין. רגע האמת של ארטיום דולגופיאט: היום, התווספה מדליית כסף לארטיום בגמר הקרקע היוקרתי בתחרות. מדליות ללינוי אשרם וארטיום דולגופיאט. ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע.

ארטיום דולגופיאט הוא הנתניתי שייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו ביולי 2021 בענף התעמלות מכשירים בנים.

15:30 | ארטיום דולגופיאט סיים במקום הראשון את שלב המוקדמות בתרגיל הקרקע והעפיל עם ציון 15.2 לגמר שייערך ביום ראשון הבא. דולגופיאט זכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע בתחרות הבינלאומית סטלה זכרובה בקייב עם ציון גבוה של 15.440 נקודות (ביצוע 8.74 וקושי 6.7). גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. אני שמח מאוד ולא יודע מה קורה לי. לינוי אשרם קטפה את מדליית הכסף בהתעמלות אמנותית בבולגריה. דולגופיאט יהיה בגמר הקרקע, שטילוב בחוץ. אביו בצעירותו התאמן בהתעמלות גם הוא. לפני תחרויות הוא לא נרדם (מאוד לחוץ. ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק (כיום דניפרו) שבאוקראינה בשנת 1997 למשפחה ממוצא יהודי. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. ארטיום דולגופיאט, מתעמל מכשירים המתגורר בנתניה עם זוגתו, ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2021.